استراتژی های رشد و ارتقای بازاریابی و فروش

تهیه برنامه یا کمپین بازاریابی، فرآیندی زمانبر است و اغلب فشار غیرضروری را به تیم فروش تحمیل می‌کند. برای اجتناب از این مشکل کافی است از برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت، در کنار هم استفاده کنید. اول به فکر یک برنامه پایه با درصد موفقیت بالا برای کسب و کار خود باشید و در عین حال به هدف خود نیز فکر کنید. بسیاری از فروشندگان به دنبال افزایش آگاهی از برند، مشارکت بیشتر در وب سایت، افزایش ترافیک و نهایتاً فروش مضاعف هستند. این برنامه پایه باید در تحقق اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، به شما کمک کند. تعدادی از استراتژی های بازاریابی را در اینجا آورده‌ایم:



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

travelsahelaftab2019 پاپتی قالب های فارسی وردپرس 21 اراک صنعت گریهــــ های امپراطــــــــور لیبرا تور Mark آموزش برنامه نویسی Patricia