استراتژی های رشد و ارتقای بازاریابی و فروش
تهیه برنامه یا کمپین بازاریابی، فرآیندی زمانبر است و اغلب فشار غیرضروری را به تیم فروش تحمیل میکند. برای اجتناب از این مشکل کافی است از برنامههای بلند مدت و کوتاه مدت، در کنار هم استفاده کنید. اول به فکر یک برنامه پایه با درصد موفقیت بالا برای کسب و کار خود باشید و در عین حال به هدف خود نیز فکر کنید. بسیاری از فروشندگان به دنبال افزایش آگاهی از برند، مشارکت بیشتر در وب سایت، افزایش ترافیک و نهایتاً فروش مضاعف هستند. این برنامه پایه باید در تحقق اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، به شما کمک کند. تعدادی از استراتژی های بازاریابی را در اینجا آوردهایم:
درباره این سایت